Dikkat: Forum şu an için bütün ziyaretçilere ve üyelere kapatılmıştır !
Sadece yönetim kadrosundan olan kullanıcılar içeriği görebilir ve kullanabilirler ...
Bilgilendirme : Bu konuya son mesaj 749 gün önce yazıldı . Eğer yazınız doğrudan bu konu ile ilgili değil ise yeni bir konu başlatmanızı tavsiye ederiz.

Çözüldü Hata 324(net::ERR_EMPTY_RESPONSE): Sorunu ve Çözümü

Merhaba, arkadaşlar.. Elimden geldiğince başımdan geçen sorunların çözümünü kendimce veya etrafımdaki bilgin kişilerden yola çıkarak edindiğim bilgileri sizlerle paylaşmaya çalışıyorum.. Geçtiğimiz günlerde Hata 324(net::ERR_EMPTY_RESPONSE) sorunu başıma geldiğinde hatayı google'a yazdığımda çözüme bir türlü ulaşamadım.. Yüklediğim bazı eklentiler yüzünden tablonun birini patlattım.. :) Patlattım ama sorunu bir türlü aşamadım.. Siteye giriliyordu ancak konulara tıkladığımızda ara ara

Konuyu değerlendir: Hata 324(net::ERR_EMPTY_RESPONSE): Sorunu ve Çözümü

5 üzerinden 4.00 | Toplam: 13 kişi oyladı ve 26657 kez incelendi.

  1. Administrator
    Üyelik tarihi
    19.Ocak.2013
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    1,703

    Hata 324(net::ERR_EMPTY_RESPONSE): Sorunu ve Çözümü

    Merhaba, arkadaşlar..

    Elimden geldiğince başımdan geçen sorunların çözümünü kendimce veya etrafımdaki bilgin kişilerden yola çıkarak edindiğim bilgileri sizlerle paylaşmaya çalışıyorum.. Geçtiğimiz günlerde Hata 324(net::ERR_EMPTY_RESPONSE) sorunu başıma geldiğinde hatayı google'a yazdığımda çözüme bir türlü ulaşamadım.. Yüklediğim bazı eklentiler yüzünden tablonun birini patlattım..

    Patlattım ama sorunu bir türlü aşamadım.. Siteye giriliyordu ancak konulara tıkladığımızda ara ara aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi Hata 324(net::ERR_EMPTY_RESPONSE) hatasını veriyordu..

    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  netr0nsorun.JPG
Görüntüleme: 45
Büyüklüğü:  40.7 KB (Kilobyte)


    Bu sorunu aşmanın yolu Admincp/Tabloları Tamir Et / Optimize Et

    Kısmından tabloların Tümünü işaretleyerek aşağıdaki resimdeki seçenekleri seçip devam diyoruz..

    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  tablotamiri.JPG
Görüntüleme: 41
Büyüklüğü:  23.1 KB (Kilobyte)

    Biraz uzun sürebilir; Ama sonuç başarılı..

    Eğer Admincp kısmına erişemiyorsanız, PhpMyAdmine girerek tablolarınızı Tamir ve Optimize edebilirsiniz..
    eTiKeT™, LaDezs, MySimS3k®, İbrahim Bunu beğendi.
  2. 17.Nisan.2013, 20:49
    #1
    Merhaba, arkadaşlar..

    Elimden geldiğince başımdan geçen sorunların çözümünü kendimce veya etrafımdaki bilgin kişilerden yola çıkarak edindiğim bilgileri sizlerle paylaşmaya çalışıyorum.. Geçtiğimiz günlerde Hata 324(net::ERR_EMPTY_RESPONSE) sorunu başıma geldiğinde hatayı google'a yazdığımda çözüme bir türlü ulaşamadım.. Yüklediğim bazı eklentiler yüzünden tablonun birini patlattım..

    Patlattım ama sorunu bir türlü aşamadım.. Siteye giriliyordu ancak konulara tıkladığımızda ara ara aşağıdaki resimde gördüğünüz gibi Hata 324(net::ERR_EMPTY_RESPONSE) hatasını veriyordu..

    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  netr0nsorun.JPG
Görüntüleme: 45
Büyüklüğü:  40.7 KB (Kilobyte)


    Bu sorunu aşmanın yolu Admincp/Tabloları Tamir Et / Optimize Et

    Kısmından tabloların Tümünü işaretleyerek aşağıdaki resimdeki seçenekleri seçip devam diyoruz..

    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  tablotamiri.JPG
Görüntüleme: 41
Büyüklüğü:  23.1 KB (Kilobyte)

    Biraz uzun sürebilir; Ama sonuç başarılı..

    Eğer Admincp kısmına erişemiyorsanız, PhpMyAdmine girerek tablolarınızı Tamir ve Optimize edebilirsiniz..
    Twitter Facebook Google+
    eTiKeT™, LaDezs, MySimS3k®, İbrahim Bunu beğendi.
  3. vw kullanıcı
    Üyelik tarihi
    29.Ağustos.2013
    Yaş
    28
    Mesajlar
    2

    Cevap: Hata 324(net::ERR_EMPTY_RESPONSE): Sorunu ve Çözümü

    dostum rvsitebuilder kullanıyorum admincp yi göremedim phpmyadmine e girdim ama optimize et ve tamir et kısmını bulamadım benim site bi cıkıyo bi hata veriyo pek fazla hatta hiç bilgim yok desem bu konularda yeri var
  4. 29.Ağustos.2013, 20:03
    #2
    dostum rvsitebuilder kullanıyorum admincp yi göremedim phpmyadmine e girdim ama optimize et ve tamir et kısmını bulamadım benim site bi cıkıyo bi hata veriyo pek fazla hatta hiç bilgim yok desem bu konularda yeri var
  5. Administrator
    Üyelik tarihi
    19.Ocak.2013
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    1,703

    Cevap: Hata 324(net::ERR_EMPTY_RESPONSE): Sorunu ve Çözümü

    Merhabalar, @green988 Sitenizin admin paneline giriniz ve aşağıda resimde gösterdiğim yerde tabloları tamir et bölümünü göreceksiniz..

    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  tablo3rwer.PNG
Görüntüleme: 55
Büyüklüğü:  6.7 KB (Kilobyte)
  6. 29.Ağustos.2013, 23:11
    #3
    Merhabalar, @green988 Sitenizin admin paneline giriniz ve aşağıda resimde gösterdiğim yerde tabloları tamir et bölümünü göreceksiniz..

    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  tablo3rwer.PNG
Görüntüleme: 55
Büyüklüğü:  6.7 KB (Kilobyte)
  7. vw kullanıcı
    Üyelik tarihi
    29.Ağustos.2013
    Yaş
    28
    Mesajlar
    2

    Cevap: Hata 324(net::ERR_EMPTY_RESPONSE): Sorunu ve Çözümü

    öyle bi bölüm cıkmadı kardeşim bende aşağıdaki gibi çıkıyo
    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  Adsız.png
Görüntüleme: 9
Büyüklüğü:  81.5 KB (Kilobyte)
  8. 30.Ağustos.2013, 03:04
    #4
    öyle bi bölüm cıkmadı kardeşim bende aşağıdaki gibi çıkıyo
    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  Adsız.png
Görüntüleme: 9
Büyüklüğü:  81.5 KB (Kilobyte)
  9. Administrator
    Üyelik tarihi
    19.Ocak.2013
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    1,703

    Cevap: Hata 324(net::ERR_EMPTY_RESPONSE): Sorunu ve Çözümü

    green988 Nickli Üyeden Alıntı
    öyle bi bölüm cıkmadı kardeşim bende aşağıdaki gibi çıkıyo
    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  Adsız.png
Görüntüleme: 9
Büyüklüğü:  81.5 KB (Kilobyte)
    Merhabalar, göstermiş olduğunuz alan Admincp değil.. Siz sitenizin admin panelinden bakacaksınız..
  10. 31.Ağustos.2013, 17:28
    #5
    green988 Nickli Üyeden Alıntı
    öyle bi bölüm cıkmadı kardeşim bende aşağıdaki gibi çıkıyo
    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  Adsız.png
Görüntüleme: 9
Büyüklüğü:  81.5 KB (Kilobyte)
    Merhabalar, göstermiş olduğunuz alan Admincp değil.. Siz sitenizin admin panelinden bakacaksınız..
  11. vw kullanıcı
    Üyelik tarihi
    07.Haziran.2014
    Mesajlar
    1

    Cevap: Hata 324(net::ERR_EMPTY_RESPONSE): Sorunu ve Çözümü

    Admincp yi bulamdım yardımcı olurmsun ?
  12. 07.Haziran.2014, 10:48
    #6
    Admincp yi bulamdım yardımcı olurmsun ?
  13. vw master
    Üyelik tarihi
    26.Şubat.2012
    Nereden
    core/includes/
    Yaş
    35
    Mesajlar
    6,973

    Cevap: Hata 324(net::ERR_EMPTY_RESPONSE): Sorunu ve Çözümü

    tunahan Nickli Üyeden Alıntı
    Admincp yi bulamdım yardımcı olurmsun ?
    Çözüldü Hata 324(net::ERR_EMPTY_RESPONSE): Sorunu ve Çözümü
    Faydalı bilgiler
    ===================
    Sorunlarını için lütfen PM atmayın gerektiğinde zaten biz sizden gerekli bilgileri isteyeceğimizden emin olabilirsiniz.
    Sorunlarınızı lütfen ilgili forum olan vbulletin sorunlarınız bölümünde konu açarak sorun konu açmaktan çekinmeyin.
    Sorunlarınız ile ilgili konu açmadan önce lütfen şu konuya bir göz atın.
    İkinci el vbulletin lisansımı alacaksınız LÜTFEN şu konuyu ziyaret ederek bilgi edinin
  14. vw follower
    Üyelik tarihi
    21.Nisan.2013
    Mesajlar
    557

    Re: Hata 324(net::ERR_EMPTY_RESPONSE): Sorunu ve Çözümü

    siteme chorme ile özellikler dediğimde aşağıdaki hatayı alıyorum en yapmalıyım yani yukardakinin aynısı

    Uncaught TypeError: undefined is not a function ) 0 Cevap5 Görüntüleme


     

    Bu alandaki kodları görebilmek için üye olmanız gereklidir.Üye Olmak İçin Tiklayın...

  15. 05.Ağustos.2014, 22:25
    #8
    siteme chorme ile özellikler dediğimde aşağıdaki hatayı alıyorum en yapmalıyım yani yukardakinin aynısı

    Uncaught TypeError: undefined is not a function ) 0 Cevap5 Görüntüleme


     

    Bu alandaki kodları görebilmek için üye olmanız gereklidir.Üye Olmak İçin Tiklayın...

  16. vw kullanıcı
    Üyelik tarihi
    11.Eylül.2014
    Yaş
    18
    Mesajlar
    1

    Cevap: Hata 324(net::ERR_EMPTY_RESPONSE): Sorunu ve Çözümü

    Lan admin Paneli Nerde Bi el atın lan
  17. 11.Eylül.2014, 00:06
    #9
    Lan admin Paneli Nerde Bi el atın lan
  18. Administrator
    Üyelik tarihi
    19.Ocak.2013
    Nereden
    İstanbul
    Mesajlar
    1,703

    Cevap: Hata 324(net::ERR_EMPTY_RESPONSE): Sorunu ve Çözümü

    omer_1053 Nickli Üyeden Alıntı
    Lan admin Paneli Nerde Bi el atın lan
    Yaşın daha genç, lan lun sana yakışmıyor. Yardım isteyeceksen daha üsluplu yazmanı öneririm.
  19. 11.Eylül.2014, 00:20
    #10
    omer_1053 Nickli Üyeden Alıntı
    Lan admin Paneli Nerde Bi el atın lan
    Yaşın daha genç, lan lun sana yakışmıyor. Yardım isteyeceksen daha üsluplu yazmanı öneririm.

Benzer Konular

  1. Çözüldü vBulletin 4 Konu Taşımasında İz Kalma Sorunu ve Çözümü
    Konu Sahibi Supervisor Forum Çözümü Bulunmuş Sorunlar
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 01.Kasım.2015, 01:55
  2. Üye profil alanında çıkan hata çözümü nasıl yapılır
    Konu Sahibi Metin87 Forum vBulletin Sorunlarınız
    Cevap: 7
    Son Mesaj : 01.Nisan.2015, 13:10
  3. Çözüldü Kaydırılacak Forum - Konu Kaydırma Sorunu Çözümü
    Konu Sahibi Picaroon Forum Çözümü Bulunmuş Sorunlar
    Cevap: 4
    Son Mesaj : 23.Ocak.2014, 18:53
  4. Çözüldü Kullanıcı Girişinde Hata ve Çözümü
    Konu Sahibi Nokta Forum Çözümü Bulunmuş Sorunlar
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 03.Ocak.2013, 22:51
  5. Çözüldü vBulletin 4.1.11 İle Gelen Yeni Hata - Bug Dil Sorunu Çözümü
    Konu Sahibi eTiKeT™ Forum Çözümü Bulunmuş Sorunlar
    Cevap: 8
    Son Mesaj : 10.Ağustos.2012, 21:19

Bu Konu için Etiketler