Ara:

Type: Mesajlar; Üyelerimiz: blacknm11

Ara: Arama işlemi Toplam 0.00 Saniye sürmüştür.

  1. Estafullah abi üzülme sende haklısın sana hak...

    Estafullah abi üzülme sende haklısın sana hak veriyorum ücretli alanlara haksızlık olur ve bu yaklaşımından dolayı tebrik ediyorum seni kendi çabalarımla yaparım sizde zor durumda kalmazsınız...
  2. Arkadaşlar CSS ile ilgili Acil Yardım Lazım Lütfen Bakın..

    Arkadaşlar resimde gördüğünüz gibi tüm satırlara ard arda otomatik farklı renk vermesini nasıl yaparım yani örneğin 4 konu var ilk baştaki mavi ikinci kırmızı üçüncü mavi dördüncü kırmızı şeklinde...
  3. Cevap
    11
    Görüntüleme
    9,693

    Anket: evet malesef ücretli telefon gibi mesaj hakkı...

    evet malesef ücretli telefon gibi mesaj hakkı yaptırmanız gerekiyor api sistemine fakat ücretsiz de direk alıcılardan mesaj çekilebilir iletilebilir ama savcılık kararıyla kapatılır geri :)
  4. Cevap
    20
    Görüntüleme
    13,467

    vB 4.2.x Rica ederim paylaşımcı yüreğinize sağlık.. ...

    Rica ederim paylaşımcı yüreğinize sağlık..

    Eklemek istediğim resimler ise bunlar sol ve sag olarak navbarın yanlarına eklemek istiyorum teşekkürler şimdiden..

    1009
    1010

    Sonuç olarak ise...
  5. Cevap
    214
    Görüntüleme
    129,002

    Hoş geldiniz aramıza..

    Hoş geldiniz aramıza..
  6. Cevap
    20
    Görüntüleme
    13,467

    vB 4.2.x mysimsek gerçekten çok güzel ve değerli...

    mysimsek gerçekten çok güzel ve değerli paylaşımların var allah senden razı olsun rica edersem şu linkdeki sorunuma bakarmısın bi resim de koydum teşekkür ediyorum

    Navbar Yanına Nasıl Simge...
  7. Navbar Yanına Nasıl Simge Eklerim Resim Koydum Lütfen Yardım..

    Arkadaşlar altta resimde gördüğünüz gibi navbara yandaki şekilleri nasıl eklerim lütfen yardım 2 gündür uğraştım ama yapamadım şimdiden çok teşekkür ediyorum..

    1001
  8. Gelişmiş Form İstetistikleri Arka Arkaya gelen satırların renklerini nasıl farklı yaparım..

    Merhabara arkadaşlar gelişmiş forum istatistiklerinde 1.satır kırmızı 2.satır sarı 3.satır kırmızı 4.satır sarı olacak şekilde nasıl yaparım ilgilenenler için çok teşekkür ederim.. :)
  9. Abim sitene baktım fakat senin kenarlıklar dışa...

    Abim sitene baktım fakat senin kenarlıklar dışa akmamış css kodlarında left ve right marginlerini -40 yaparsan çok güzel duracaktır. Tavsiye ederim :)
  10. Cevap
    3
    Görüntüleme
    4,023

    Teşekkür ederim :)

    Teşekkür ederim :)
  11. Cevap
    3
    Görüntüleme
    4,023

    Güncel Son 10 Konu ve MesajLar Panosuyla iLgiLi Yardımm..

    Merhaba, arkadaşlar bu forumda olduğu gibi güncel son 10 konu ve mesajlar panosu çok güzel bir şekilde arkaya bükülmüş bir tablo içerisinde bunu nasıl yapabilirim yolu nedir açıklarsanız çok...
  12. Cevap
    26
    Görüntüleme
    23,457

    Fiyat nedir üstadım fakat sarı renk değil bu renk...

    Fiyat nedir üstadım fakat sarı renk değil bu renk ..
  13. Cevap
    11
    Görüntüleme
    9,693

    Anket: Teşekkür ederim ..

    Teşekkür ederim ..
  14. Cevap
    3
    Görüntüleme
    4,443

    Ok teşekkür ederim bugün bu temayı bitirirsem...

    Ok teşekkür ederim bugün bu temayı bitirirsem inşallah paylaşıcam ondan sonra size de özel istediğiniz gibi tema yaparım yeterki siz isteyin :)
  15. Cevap
    3
    Görüntüleme
    4,443

    Kendi araştırmalarım sonucu sorunumu çözdüm...

    Kendi araştırmalarım sonucu sorunumu çözdüm teşekkürler inşallah ilk tema çalışmamı bu forumda paylaşıcam..
  16. Cevap
    3
    Görüntüleme
    4,443

    Tema Yapımında Kod İle İlgili Bir Sorum Var...!!

    Merhaba, arkadaşlar ben bi textbox yaptım kendim benim yaptığım textboxla header de bulunan ara textbox unu nasıl değiştirebilirim lütfen yardım nerdeyse 3 saattir araştırma içindeyim :(
  17. Cevap
    10
    Görüntüleme
    7,766

    Böyle bi saygısızlığı yapmam dediğim gibi sadece...

    Böyle bi saygısızlığı yapmam dediğim gibi sadece öğrenmek amacıyla yapıyorum. Malumunuz bu temayı yaparsam uğraşıp istediğim temayı yaparım :)
  18. Bilgilendirme Üstadım örneğin şu kod parçaları

    Üstadım örneğin şu kod parçaları <script type="text/javascript">
    <!--
    var SESSIONURL = "{vb:raw session.sessionurl_js}";
    var SECURITYTOKEN = "{vb:raw bbuserinfo.securitytoken}";
    var...
  19. Bilgilendirme Anladım hocam çok teşekkür ediyorum şöyle bir...

    Anladım hocam çok teşekkür ediyorum şöyle bir soru sorayım ben bir textBox yapsam bu sitenin Headerindeki Arama yeri gibi içi siyah ve yanınada ara butonu yapsam bunu headere nasıl koyabilirim...
  20. Cevap
    10
    Görüntüleme
    7,766

    Haklısınız hocam fakat şuan öğrenme aşamasında...

    Haklısınız hocam fakat şuan öğrenme aşamasında olduğum için bir temayı örnek almam daha iyi oluyor bu temanın aynısını yapabilirsem zaten asla yayınlamıcam bu sizeh büyük bir saygısızlık olur sadece...
  21. Cevap
    3
    Görüntüleme
    4,251

    YATANASLAN abime katılıyorum böyle bir şey...

    YATANASLAN abime katılıyorum böyle bir şey yapacaksan spam üyelikleri engellemelisin..
  22. Cevap
    10
    Görüntüleme
    7,766

    php konusunda çok iyiyim fakat vBulletin biraz...

    php konusunda çok iyiyim fakat vBulletin biraz karıştırıyor kafamı dediğiniz gibi forumun prensibini tamamen anlarsam, kavrarsam güzel işler yapıcma inşallah.. :)
    Hocam birde ben local da bu sitenin...
  23. Cevap
    10
    Görüntüleme
    7,766

    Bende öyle düşündüm daha bu forumla tanışalı 3...

    Bende öyle düşündüm daha bu forumla tanışalı 3 gün oldu tesadüfen girdim ve çok ilgimi çekti çok yararlı ve dolu dolu konular paylaşılıyor bende ilk defa bir foruma üye olarak bu kadar bağımlısı...
  24. Bilgilendirme Hocam teşekkür ediyorum headerimi yaptım ve...

    Hocam teşekkür ediyorum headerimi yaptım ve temaya ekledim uğraşarak şimdi şöyle bir sorum olacak header de üye girişi arama yap gibi textbox ları da kendim tasarlasam bunları çalıştırabilir miyim...
  25. Cevap
    11
    Görüntüleme
    9,693

    Anket: Teşekkür ederim abilerim gece tema ile uğraştığım...

    Teşekkür ederim abilerim gece tema ile uğraştığım için fazla uğraşamadım fakat en kısa sürede veri tabanını da işin içine katıcam ve xml formatında temaya entegre edilebilir halde paylaşımcam...
Toplam 41 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor