Ara:

Type: Mesajlar; Üyelerimiz: amiqos55

Ara: Arama işlemi Toplam 0.00 Saniye sürmüştür.

  1. Cevap
    2
    Görüntüleme
    929

    Satılık Cevap: vbulletin lisans 4.2.5 Acil Satış

    neyi anlamadım skypten yazarsanız
  2. Cevap
    2
    Görüntüleme
    929

    Satılık vbulletin lisans 4.2.5 Acil Satış

    Arkadaşlar iş değişikliği nedeniyle satıyorum.


    mail adresine kadar verilecektir.

    skype: [email protected]


    FİYAT:325 TL
  3. Cevap
    3
    Görüntüleme
    819

    Güncel Cevap: Seo Sorgulamada Türkçe Karaker Hatası

    Yok mu yardım edebilecek????
  4. Cevap
    3
    Görüntüleme
    819

    Güncel Seo Sorgulamada Türkçe Karaker Hatası

    Arkadaşlar 4.2.5 vbulletin lisanslı bulunmakta.

    vbulletin-4.2.3 Türkçe Yama ver-5.0.8 bu türkçe dil yamasını yükledim sitede bir problem yok ama herhangi bir sitede seo analiz yapınca meta taglar...
  5. Cevap
    1
    Görüntüleme
    2,452

    Güncel Vbulletin Anasayfada Bu şekilde bir gerim sayım sistemi

    sorun çözüldü gerek kalmadı.
  6. Cevap
    1
    Görüntüleme
    2,720

    Vbulletin Linkleri Gizle Resimleri Göster

    Hocam merhabalar çok aradım googlede ama bulamadım istediğim şey başlıktada belirttiğim gibi linkleri sadece üye olanların görmesini istiyorum fakat resimleri herkes görebilsin tek umudum sizsiniz...
  7. Cevap
    6
    Görüntüleme
    5,149

    Cevap: 3.X.X de Alıntı göster/gizle sistemi

    eTiKeT™ hocam yaptınız ?
  8. Cevap
    6
    Görüntüleme
    5,149

    Cevap: 3.X.X de Alıntı göster/gizle sistemi

    hocam ben r10 da gördüm şurayı bu kontrol edin isterseniz TIKLA
  9. Cevap
    6
    Görüntüleme
    5,149

    3.X.X de Alıntı göster/gizle sistemi

    arkadaşlar resimde gayet açık bunu nasıl yapabilirim?

    https://vbulletin.web.tr/images/imported/2014/05/A23E1r-1.png
  10. Cevap
    3
    Görüntüleme
    3,724

    Cevap: Anasayfada Üye Ol Şekli (Resimli)

    hocam kayıtlı üye girincede görülüyor o resim onu nasıl yok edicez?
  11. Cevap
    3
    Görüntüleme
    3,724

    Anasayfada Üye Ol Şekli (Resimli)

    Arkadaşlar başlıktada belirttiğim gibi bunu nasıl yapabilirim
    https://vbulletin.web.tr/images/imported/2014/05/BX27Qp-1.png
  12. Cevap
    5
    Görüntüleme
    3,258

    Çözüldü Cevap: Hızlı aramayı nasıl bu şekilde yapabilirim

    hocam şu şekilde hatalar çıktı eTiKeT™ LaDezs

    görüntü bu şekilde çıktı :

    https://vbulletin.web.tr/images/imported/2014/04/p4gz40-1.png

    ne ararsam arayayım şu şekilde bişe yazıyor
    ...
  13. Cevap
    5
    Görüntüleme
    3,258

    Çözüldü Hızlı aramayı nasıl bu şekilde yapabilirim

    Resimde açık şekilde belli bunu nasıl yapabilirim eTiKeT™

    https://vbulletin.web.tr/images/imported/2014/04/JLpEln-1.png
  14. Cevap
    6
    Görüntüleme
    4,942

    Cevap: Vbulletin anasayfa prolini gösterme

    içinde forum diye birşey var onu nereye atıcam detaylı söylermisiniz acaba?
  15. Cevap
    6
    Görüntüleme
    4,942

    Cevap: Vbulletin anasayfa prolini gösterme

    aynen öyle nasıl yapabiliriz eTiKeT™ bi baksan
  16. Cevap
    6
    Görüntüleme
    4,942

    Vbulletin anasayfa prolini gösterme

    eTiKeT™ hocam hani anasayfada profil görülüyor ya onu nasıl yapabiliriz.Eski msn profil şekli gibi :)

    resim

    https://vbulletin.web.tr/images/imported/2014/04/VpgLjZ-1.png
  17. Cevap
    5
    Görüntüleme
    3,486

    Güncel Cevap: URL yerinde Konu İsminin Yazmaması Sorunu

    eTiKeT™ tmm hocam beklemedeyim :) teşekkürler
  18. Cevap
    5
    Görüntüleme
    3,486

    Güncel Cevap: URL yerinde Konu İsminin Yazmaması Sorunu

    eTiKeT™ hocam yine aynı olmuyor
    bakın kategori görülüyor fakat açılan sayfa bu şekilde : /kamu-yonetimi-lisans-programi/229.htm

    Düzeltme: Hocam gerekli bilgileri özelden verdim kızacaksınız...
  19. Cevap
    5
    Görüntüleme
    3,486

    Güncel URL yerinde Konu İsminin Yazmaması Sorunu

    İyi günler küçük bir açıklama yapayım öncelikle

    Vbseo 3.6 yükledim. Kategori isminde sıkıntı yok resimlerde göreceksiniz zaten fakat konuya gelince atıyorum 211.htm olarak geliyor onu de konu...
  20. Cevap
    17
    Görüntüleme
    8,775

    Cevap: Facebook(2) Bağlanma Sorunu

    hocam gerekli bilgileri yolladım düzgün birşekilde
  21. Cevap
    17
    Görüntüleme
    8,775

    Cevap: Facebook(2) Bağlanma Sorunu

    yok hocam tıklıyorum hiçbirşey olmuyor.dediğim gibi linkinde bir problem var gibi
  22. Cevap
    17
    Görüntüleme
    8,775

    Cevap: Facebook(2) Bağlanma Sorunu

    birdaha mı deniyeyim hocam
  23. Cevap
    17
    Görüntüleme
    8,775

    Cevap: Facebook(2) Bağlanma Sorunu

    SIRASIYLA ATIYORUM HOCAM



    https://vbulletin.web.tr/images/imported/2014/03/xAbQBX-1.png

    https://vbulletin.web.tr/images/imported/2014/03/eNo6MP-1.png
    ...
  24. Cevap
    17
    Görüntüleme
    8,775

    Cevap: Facebook(2) Bağlanma Sorunu

    hemen atıyorum hocam
  25. Cevap
    17
    Görüntüleme
    8,775

    Cevap: Facebook(2) Bağlanma Sorunu

    öyle yaptım zaten :(
Toplam 40 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 25 arasi kadar sonuc gösteriliyor