Navbar Alanına Açılır Pencerede Login

Konuyu değerlendir: Geçerli Reyting :

Görüntüleme : 5380

Yorumlar : 8

Bilgilendirme : Bu konuya son mesaj 803 gün önce yazıldı . Eğer yazınız doğrudan bu konu ile ilgili değil ise yeni bir konu başlatmanızı tavsiye ederiz.
    Navbar Alanına Açılır Pencerede Login

    Navbar Alanına Açılır Pencerede Login

    • vB Sürümü:3.8.x
    • Değerlendirme: (1 oy, 5.00 puan.)
    • Kurulan:0
    • Yayınlanış:17.Şubat.2014
    • Son Güncelleme:Belirsiz
    • İndirme: 0
    • Destek
    • Şablon Düzenlemeleri
  1. Merhabalar,

    - vBMedia.ORG zamanlarında bir navbar alanında açılır pencere login kısmı kodlamıştım. Oldukçada güzel olmuştu şimdi tekrardan sizlerle paylaşmak istedim. Kodlaması tamamen bana aittir. Sorun teşkil ettiğiniz yerleri bildirirseniz çözerim.

    - Ekran Görüntüsü:

    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  e2OMdq.png
Görüntüleme: 335
Büyüklüğü:  27.3 KB (Kilobyte)
    - Sadece ekleme yapmak istiyor iseniz;
    • Temanızın navbar şablonunda aşağıdaki kodu bulun
    • PHP- Kodu:

      Bu alandaki kodları görebilmek için üye olmanız gereklidir.Üye Olmak İçin Tiklayın...

    • Aşağıdaki kodları hemen altına ekleyin.
    • PHP- Kodu:

      Bu alandaki kodları görebilmek için üye olmanız gereklidir.Üye Olmak İçin Tiklayın...

    • Tekrar navbar şablonunda aşağıdaki kodları aratın
    • PHP- Kodu:

      Bu alandaki kodları görebilmek için üye olmanız gereklidir.Üye Olmak İçin Tiklayın...

    • Hemen üstüne ekleyin
    • PHP- Kodu:

      Bu alandaki kodları görebilmek için üye olmanız gereklidir.Üye Olmak İçin Tiklayın...



    - Eğer böyle uğraşmak istemiyorsanız aşağıdaki navbar kodlarını temanızın navbar templatesi ile olduğu gibi değiştirin.
    PHP- Kodu:

    Bu alandaki kodları görebilmek için üye olmanız gereklidir.Üye Olmak İçin Tiklayın...

    Destek sistemi

    • Bu mod, kopyalanamaz, çoğaltılamaz veya yazarın izni olmaksızın başka bir yerde yayınlanamaz.
  2. offline
    eTiKeT™ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Navbar Alanına Açılır Pencerede Login

    İlk paylaşım için çok teşekkür ederim devamını bekliyoruz inşallaha ...
  3. #2
    İlk paylaşım için çok teşekkür ederim devamını bekliyoruz inşallaha ...

  4. offline
    Dr.Wave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Navbar Alanına Açılır Pencerede Login

       eTiKeT™ Nickli Üyeden Alıntı
    İlk paylaşım için çok teşekkür ederim devamını bekliyoruz inşallaha ...
    Gelicek gelicek, boş zamanımda hem kendi destek sitemde hem burada konu açıyorum.
    eTiKeT™ Bunu beğendi.
  5. #3
       eTiKeT™ Nickli Üyeden Alıntı
    İlk paylaşım için çok teşekkür ederim devamını bekliyoruz inşallaha ...
    Gelicek gelicek, boş zamanımda hem kendi destek sitemde hem burada konu açıyorum.
    eTiKeT™ Bunu beğendi.

  6. offline
    Tunna Bulutlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Navbar Alanına Açılır Pencerede Login

    headere en alta ekeldim ama malesef
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in [path]/includes/functions.php on line 3965
    yukardaki hatayı verdi bende geri git dedim.
    sadece bakcaktım guzelmi diye demoda yok sanırım
    ya zaten tema o kadar editliki mesela bul üstüne koy falan dedikleriniz bende yokki
  7. #4
    headere en alta ekeldim ama malesef
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in [path]/includes/functions.php on line 3965
    yukardaki hatayı verdi bende geri git dedim.
    sadece bakcaktım guzelmi diye demoda yok sanırım
    ya zaten tema o kadar editliki mesela bul üstüne koy falan dedikleriniz bende yokki

  8. offline
    Dr.Wave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Navbar Alanına Açılır Pencerede Login

       Tunna Bulutlu Nickli Üyeden Alıntı
    headere en alta ekeldim ama malesef
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in [path]/includes/functions.php on line 3965
    yukardaki hatayı verdi bende geri git dedim.
    sadece bakcaktım guzelmi diye demoda yok sanırım
    ya zaten tema o kadar editliki mesela bul üstüne koy falan dedikleriniz bende yokki
    Bilgilerini özelden atarsın uygularım.
  9. #5
       Tunna Bulutlu Nickli Üyeden Alıntı
    headere en alta ekeldim ama malesef
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in [path]/includes/functions.php on line 3965
    yukardaki hatayı verdi bende geri git dedim.
    sadece bakcaktım guzelmi diye demoda yok sanırım
    ya zaten tema o kadar editliki mesela bul üstüne koy falan dedikleriniz bende yokki
    Bilgilerini özelden atarsın uygularım.

  10. offline
    Tunna Bulutlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Navbar Alanına Açılır Pencerede Login

    benim yine garip bir isteğim var.

    uyarı ekleden giriş yapın yada kayıt olun yazdım ve kayıt oluna link verdim ama giriş yapın'a link veremiyorum çünkü böyle bişey yok vbulletinde.yada ben öyle biliyorum.

    şimdi benim istediğim buradakini sadeleştirmiş şekilde alıp kullanabilirmiyim orada diye üşündüm.

    özetle : demo resimde görülen üye girişi ve tıkalnınca acılan kutcuk lazım bana

    tabi imkansıza yakın bişe istedim biliyorum şansımı deniyorum
  11. #6
    benim yine garip bir isteğim var.

    uyarı ekleden giriş yapın yada kayıt olun yazdım ve kayıt oluna link verdim ama giriş yapın'a link veremiyorum çünkü böyle bişey yok vbulletinde.yada ben öyle biliyorum.

    şimdi benim istediğim buradakini sadeleştirmiş şekilde alıp kullanabilirmiyim orada diye üşündüm.

    özetle : demo resimde görülen üye girişi ve tıkalnınca acılan kutcuk lazım bana

    tabi imkansıza yakın bişe istedim biliyorum şansımı deniyorum

  12. offline
    Tunna Bulutlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Navbar Alanına Açılır Pencerede Login

    bi yerde şöyle bişe buldum örnek olsun diye buraya da koyayım dedim.sitemde giriş yap a tıklayınca bu şkeilde popup açılmasını sağlamak istiyordum login için.

    çünkü farklı 1-2 yere giriş yap yazısı koyuyorum ama işte hangi linki vericem falan ve busekilde acılmasını nasıl saglıcam bilmiyorum

    http://alameda.ca.theparentpack.org/forums
  13. #7
    bi yerde şöyle bişe buldum örnek olsun diye buraya da koyayım dedim.sitemde giriş yap a tıklayınca bu şkeilde popup açılmasını sağlamak istiyordum login için.

    çünkü farklı 1-2 yere giriş yap yazısı koyuyorum ama işte hangi linki vericem falan ve busekilde acılmasını nasıl saglıcam bilmiyorum

    http://alameda.ca.theparentpack.org/forums

  14. offline
    Tunna Bulutlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Navbar Alanına Açılır Pencerede Login

    Ben harika bişey buldum nefis nefis...

    siz uzman olarak beğencekmisiniz bilmiyorum hem yorum beklerim hemde 2 adet sorum olcaktı bununla ilgili

    1-login 2 kere yazıo nasıl düzeltirim
    2- showthreadda giriş buttonu gornmuyor neden olabilir ?
    4-şifreniz ve kullanıcı adınız yazılarında asagı dogru milim kayma var
    3-artık eski girişlerimi kökten silsem bişe olurmu özellikle footerdeki eski girş js lerimi döz dizim hatalrı varıdıda kurutlmus olurum
    şimdi zevkle tr ye cevircem cok cici acılıo ya aynı burdakine benzer burdaki gibi olamaz tabi


    yukardaki isteklerim olursa mukemmel dicem takıntı olmak...
    Hızlı Resim yükle, internette paylaş | resim upload | bedava resim
  15. #8
    Ben harika bişey buldum nefis nefis...

    siz uzman olarak beğencekmisiniz bilmiyorum hem yorum beklerim hemde 2 adet sorum olcaktı bununla ilgili

    1-login 2 kere yazıo nasıl düzeltirim
    2- showthreadda giriş buttonu gornmuyor neden olabilir ?
    4-şifreniz ve kullanıcı adınız yazılarında asagı dogru milim kayma var
    3-artık eski girişlerimi kökten silsem bişe olurmu özellikle footerdeki eski girş js lerimi döz dizim hatalrı varıdıda kurutlmus olurum
    şimdi zevkle tr ye cevircem cok cici acılıo ya aynı burdakine benzer burdaki gibi olamaz tabi


    yukardaki isteklerim olursa mukemmel dicem takıntı olmak...
    Hızlı Resim yükle, internette paylaş | resim upload | bedava resim

  16. offline
    deeprock2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Navbar Alanına Açılır Pencerede Login

       Dr.Wave Nickli Üyeden Alıntı
    Gelicek gelicek, boş zamanımda hem kendi destek sitemde hem burada konu açıyorum.
    Hocam kullandığım temaya da açılır pencerede login yakışmıştı. Fakat tabletten giriş bilgilerimi yazmak için login forma tıkladığımda klavye görünür görünmez kayboluyordu. Tabletten giriş yapılamadığı için ilgili düzenlemeyi iptal etmek zorunda kaldım.

    Paylaşımın için teşekkür ederim.
  17. #9
       Dr.Wave Nickli Üyeden Alıntı
    Gelicek gelicek, boş zamanımda hem kendi destek sitemde hem burada konu açıyorum.
    Hocam kullandığım temaya da açılır pencerede login yakışmıştı. Fakat tabletten giriş bilgilerimi yazmak için login forma tıkladığımda klavye görünür görünmez kayboluyordu. Tabletten giriş yapılamadığı için ilgili düzenlemeyi iptal etmek zorunda kaldım.

    Paylaşımın için teşekkür ederim.

Benzer Konular
  1. vB 3.8 CSS Üst bara Açılır Login Box ?
    Konu Sahibi Furkan™ Forum vBulletin Sorunlarınız
    Cevap: 8
    Son Mesaj : 20.Ekim.2015, 14:15
  2. Farklı bir Login , toplink alanı navbar altında
    Konu Sahibi eTiKeT™ Forum vBulletin 4.x Şablon Değişiklikleri
    Cevap: 18
    Son Mesaj : 10.Mayıs.2015, 10:36
  3. Güncel Navbar Login Kısmı Hk
    Konu Sahibi Asi_Mavi Forum vBulletin Sorunlarınız
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 21.Nisan.2014, 07:51
  4. vB 4.X.X Tema ve dil seçim alanın navbar,header alanına taşı
    Konu Sahibi eTiKeT™ Forum vBulletin 4.x Ürünler & Eklentiler
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 04.Ocak.2014, 16:17
  5. Login bölümünü navbar üzerine taşıma.
    Konu Sahibi alipasha Forum vBulletin Sorunlarınız
    Cevap: 5
    Son Mesaj : 19.Şubat.2013, 17:18