alt forumları çerceve içerisine nasıl alırım

Konuyu değerlendir: Geçerli Reyting :

Görüntüleme : 3591

Yorumlar : 7

Bilgilendirme : Bu konuya son mesaj 1230 gün önce yazıldı . Eğer yazınız doğrudan bu konu ile ilgili değil ise yeni bir konu başlatmanızı tavsiye ederiz.
  1. offline
    bysertuf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    alt forumları çerceve içerisine nasıl alırım

    Yardımcı Olabilirmisiniz 3.8.x kullanıyorum da forum ana da alt forumlarıı kutu içerisine nasıL alabilirim 4, xx buldum AMA 3.8x bulamadım bi Yardımcı olacak varmı



    Örn sitede; TIKLA
  2. #1
    Yardımcı Olabilirmisiniz 3.8.x kullanıyorum da forum ana da alt forumlarıı kutu içerisine nasıL alabilirim 4, xx buldum AMA 3.8x bulamadım bi Yardımcı olacak varmı



    Örn sitede; TIKLA

  3. offline
    TurkCoder - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: alt forumları çerceve içerisine nasıl alırım

    konunuz uygun alana taşındı..
    lütfen konu açarken dikkatli olalım..
  4. #2
    konunuz uygun alana taşındı..
    lütfen konu açarken dikkatli olalım..


  5. offline
    Dr.Wave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: alt forumları çerceve içerisine nasıl alırım

    3.8 serisi için soruyor hocam;

    Sorunuzun çözmek için aşağıdaki yönergeleri uyguladığınızda istediğiniz gibi olacak.
    Admin Kontrol Paneli > Stiller & Temalar > Stil Yönetimi > Kullandığınız temanın tüm şablonlarını açın ve aşağıdaki şablonu bulun;

    forumhome_forumbit_level2_post şablonunda bul;
    PHP- Kodu:

    Bu alandaki kodları görebilmek için üye olmanız gereklidir.Üye Olmak İçin Tiklayın...

    Aşağıdaki ile değiştir;
    PHP- Kodu:

    Bu alandaki kodları görebilmek için üye olmanız gereklidir.Üye Olmak İçin Tiklayın...

    Temanızın ek ilave CSS kısmına gelerek aşağıdaki CSS kodunu kendinize göre düzenleyerek ekleyin;
    HTML-Kodu:

    Bu alandaki kodları görebilmek için üye olmanız gereklidir.Üye Olmak İçin Tiklayın...

  6. #4
    3.8 serisi için soruyor hocam;

    Sorunuzun çözmek için aşağıdaki yönergeleri uyguladığınızda istediğiniz gibi olacak.
    Admin Kontrol Paneli > Stiller & Temalar > Stil Yönetimi > Kullandığınız temanın tüm şablonlarını açın ve aşağıdaki şablonu bulun;

    forumhome_forumbit_level2_post şablonunda bul;
    PHP- Kodu:

    Bu alandaki kodları görebilmek için üye olmanız gereklidir.Üye Olmak İçin Tiklayın...

    Aşağıdaki ile değiştir;
    PHP- Kodu:

    Bu alandaki kodları görebilmek için üye olmanız gereklidir.Üye Olmak İçin Tiklayın...

    Temanızın ek ilave CSS kısmına gelerek aşağıdaki CSS kodunu kendinize göre düzenleyerek ekleyin;
    HTML-Kodu:

    Bu alandaki kodları görebilmek için üye olmanız gereklidir.Üye Olmak İçin Tiklayın...


  7. offline
    bysertuf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: alt forumları çerceve içerisine nasıl alırım

       Dr.Wave Nickli Üyeden Alıntı
    3.8 serisi için soruyor hocam;

    Sorunuzun çözmek için aşağıdaki yönergeleri uyguladığınızda istediğiniz gibi olacak.
    Admin Kontrol Paneli > Stiller & Temalar > Stil Yönetimi > Kullandığınız temanın tüm şablonlarını açın ve aşağıdaki şablonu bulun;

    forumhome_forumbit_level2_post şablonunda bul;
    PHP- Kodu:

    Bu alandaki kodları görebilmek için üye olmanız gereklidir.Üye Olmak İçin Tiklayın...

    Aşağıdaki ile değiştir;
    PHP- Kodu:

    Bu alandaki kodları görebilmek için üye olmanız gereklidir.Üye Olmak İçin Tiklayın...

    Temanızın ek ilave CSS kısmına gelerek aşağıdaki CSS kodunu kendinize göre düzenleyerek ekleyin;
    HTML-Kodu:

    Bu alandaki kodları görebilmek için üye olmanız gereklidir.Üye Olmak İçin Tiklayın...


    hocam öncelikle yardımın icin cok tşk ederim ama hala aynı temada bi değişiklik yok bi yardımcı olabilirmisin sana zahmet
    eTiKeT™ Bunu beğendi.
  8. #5
       Dr.Wave Nickli Üyeden Alıntı
    3.8 serisi için soruyor hocam;

    Sorunuzun çözmek için aşağıdaki yönergeleri uyguladığınızda istediğiniz gibi olacak.
    Admin Kontrol Paneli > Stiller & Temalar > Stil Yönetimi > Kullandığınız temanın tüm şablonlarını açın ve aşağıdaki şablonu bulun;

    forumhome_forumbit_level2_post şablonunda bul;
    PHP- Kodu:

    Bu alandaki kodları görebilmek için üye olmanız gereklidir.Üye Olmak İçin Tiklayın...

    Aşağıdaki ile değiştir;
    PHP- Kodu:

    Bu alandaki kodları görebilmek için üye olmanız gereklidir.Üye Olmak İçin Tiklayın...

    Temanızın ek ilave CSS kısmına gelerek aşağıdaki CSS kodunu kendinize göre düzenleyerek ekleyin;
    HTML-Kodu:

    Bu alandaki kodları görebilmek için üye olmanız gereklidir.Üye Olmak İçin Tiklayın...


    hocam öncelikle yardımın icin cok tşk ederim ama hala aynı temada bi değişiklik yok bi yardımcı olabilirmisin sana zahmet
    eTiKeT™ Bunu beğendi.


  9. offline
    Dr.Wave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: alt forumları çerceve içerisine nasıl alırım

       bysertuf Nickli Üyeden Alıntı
    hocam öncelikle yardımın icin cok tşk ederim ama hala aynı temada bi değişiklik yok bi yardımcı olabilirmisin sana zahmet
    CSS yanlış yazmışım aşağıdaki doğru hali

    PHP- Kodu:

    Bu alandaki kodları görebilmek için üye olmanız gereklidir.Üye Olmak İçin Tiklayın...

  10. #7
       bysertuf Nickli Üyeden Alıntı
    hocam öncelikle yardımın icin cok tşk ederim ama hala aynı temada bi değişiklik yok bi yardımcı olabilirmisin sana zahmet
    CSS yanlış yazmışım aşağıdaki doğru hali

    PHP- Kodu:

    Bu alandaki kodları görebilmek için üye olmanız gereklidir.Üye Olmak İçin Tiklayın...


  11. offline
    bysertuf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: alt forumları çerceve içerisine nasıl alırım

    arkadaşlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim cok güzel oldu Dr.Wave nin verdigi son css ile oldu tşkler
  12. #8
    arkadaşlar hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim cok güzel oldu Dr.Wave nin verdigi son css ile oldu tşkler

Benzer Konular
  1. Çözüldü ajax Forum istastliklerini alta nasıl alırım ?
    Konu Sahibi Ferdi Bekik Forum vBulletin Sorunlarınız
    Cevap: 9
    Son Mesaj : 25.Ocak.2016, 23:50
  2. Nasıl Yapılır ? Posbitteki İTrader i nasıl çerçeve içine alırım
    Konu Sahibi DeSWa Forum vBulletin'de Nasıl Yapılır ?
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 27.Aralık.2015, 19:29
  3. Çözüldü Bu kısımı nasıl sol yanına alırım
    Konu Sahibi king_boy Forum vBulletin Sorunlarınız
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 22.Mart.2015, 09:19
  4. vB 3.X.X vBulletin 3 alt forumları kutu,çerçeve içine al
    Konu Sahibi eTiKeT™ Forum vBulletin 3.x Şablon Değişiklikleri
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 15.Mayıs.2014, 15:10
  5. katagori başlıkları çerçeve içerisine almak
    Konu Sahibi ENSAR Forum vBulletin Sorunlarınız
    Cevap: 5
    Son Mesaj : 06.Nisan.2014, 14:43