Güncel Vbulletin 3.8.8 hide hack sorunum

Konuyu değerlendir: Geçerli Reyting :

Görüntüleme : 3902

Yorumlar : 7

Bilgilendirme : Bu konuya son mesaj 995 gün önce yazıldı . Eğer yazınız doğrudan bu konu ile ilgili değil ise yeni bir konu başlatmanızı tavsiye ederiz.
  1. offline
    berheviz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Vbulletin 3.8.8 hide hack sorunum

    merhaba arkadaşlar sitemde büyük bir sorunum var vbulletin kullandığım sürüm 3.8.8 sürümü ben vede bazı arkadaşlarımız ne yaptıysak sorunu çözemedik sorun şudur ben bir konu açtığımızda mesaj içeriğini görmek için üye mesaj yazıcak sonra rep vericek vede içerik açılıcak bu daha önce ajaklı teşekkür hide hack vardı teşekkür vede rep birbirine bağlıydı ben sistemi üyelerimin rep puanı toplıyarak rütbe atlattırıcam o yüzdende bana böle sistem lazım 3.8.7 sitemine kadar bunu kullanan çok site gördüm ama 3.8.8 de bu bir türlü olmuyor bu konuda yardımlarınızı bekliyorum şimdideden teşekkürler.
    bu işi çözse çözse
    eTiKeT™ çözer diye düşünüyorum
    Konu berheviz tarafından (07.Mart.2015 Saat 21:38 ) değiştirilmiştir.
  2. #1
    merhaba arkadaşlar sitemde büyük bir sorunum var vbulletin kullandığım sürüm 3.8.8 sürümü ben vede bazı arkadaşlarımız ne yaptıysak sorunu çözemedik sorun şudur ben bir konu açtığımızda mesaj içeriğini görmek için üye mesaj yazıcak sonra rep vericek vede içerik açılıcak bu daha önce ajaklı teşekkür hide hack vardı teşekkür vede rep birbirine bağlıydı ben sistemi üyelerimin rep puanı toplıyarak rütbe atlattırıcam o yüzdende bana böle sistem lazım 3.8.7 sitemine kadar bunu kullanan çok site gördüm ama 3.8.8 de bu bir türlü olmuyor bu konuda yardımlarınızı bekliyorum şimdideden teşekkürler.
    bu işi çözse çözse
    eTiKeT™ çözer diye düşünüyorum

  3. offline
    berheviz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Vbulletin 3.8.8 hide hack sorunum

    yardımcı olucak yokmu arkadaşlar
  4. #2
    yardımcı olucak yokmu arkadaşlar

  5. offline
    berheviz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Vbulletin 3.8.8 hide hack sorunum

    arkadaşlar açtığım konuda yanlışlıkmı var yoksa sitede kimse yokmu yardım konularına bakan yoksa başka destek sitelerden yardım talep edeyim
  6. #3
    arkadaşlar açtığım konuda yanlışlıkmı var yoksa sitede kimse yokmu yardım konularına bakan yoksa başka destek sitelerden yardım talep edeyim

  7. offline
    eTiKeT™ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Vbulletin 3.8.8 hide hack sorunum

       berheviz Nickli Üyeden Alıntı
    merhaba arkadaşlar sitemde büyük bir sorunum var vbulletin kullandığım sürüm 3.8.8 sürümü ben vede bazı arkadaşlarımız ne yaptıysak sorunu çözemedik sorun şudur ben bir konu açtığımızda mesaj içeriğini görmek için üye mesaj yazıcak sonra rep vericek vede içerik açılıcak bu daha önce ajaklı teşekkür hide hack vardı teşekkür vede rep birbirine bağlıydı ben sistemi üyelerimin rep puanı toplıyarak rütbe atlattırıcam o yüzdende bana böle sistem lazım 3.8.7 sitemine kadar bunu kullanan çok site gördüm ama 3.8.8 de bu bir türlü olmuyor bu konuda yardımlarınızı bekliyorum şimdideden teşekkürler.
    bu işi çözse çözse
    eTiKeT™ çözer diye düşünüyorum

    Hangi hide hack sistemini kullanıyorsunuz siz ?
  8. #4
       berheviz Nickli Üyeden Alıntı
    merhaba arkadaşlar sitemde büyük bir sorunum var vbulletin kullandığım sürüm 3.8.8 sürümü ben vede bazı arkadaşlarımız ne yaptıysak sorunu çözemedik sorun şudur ben bir konu açtığımızda mesaj içeriğini görmek için üye mesaj yazıcak sonra rep vericek vede içerik açılıcak bu daha önce ajaklı teşekkür hide hack vardı teşekkür vede rep birbirine bağlıydı ben sistemi üyelerimin rep puanı toplıyarak rütbe atlattırıcam o yüzdende bana böle sistem lazım 3.8.7 sitemine kadar bunu kullanan çok site gördüm ama 3.8.8 de bu bir türlü olmuyor bu konuda yardımlarınızı bekliyorum şimdideden teşekkürler.
    bu işi çözse çözse
    eTiKeT™ çözer diye düşünüyorum

    Hangi hide hack sistemini kullanıyorsunuz siz ?

  9. offline
    berheviz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Vbulletin 3.8.8 hide hack sorunum

       eTiKeT™ Nickli Üyeden Alıntı
    Hangi hide hack sistemini kullanıyorsunuz siz ?
    vS-Hide Hack Resurrection - vBulletin.org Forum bunu hocam denemediğimiz kalmadıki hepsini denedik olmadı nedense
  10. #5
       eTiKeT™ Nickli Üyeden Alıntı
    Hangi hide hack sistemini kullanıyorsunuz siz ?
    vS-Hide Hack Resurrection - vBulletin.org Forum bunu hocam denemediğimiz kalmadıki hepsini denedik olmadı nedense

  11. offline
    berheviz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Vbulletin 3.8.8 hide hack sorunum

    anladığım kadarıyla destek siteleri hikaye galiba kaç gündür konum böle ses yok
  12. #6
    anladığım kadarıyla destek siteleri hikaye galiba kaç gündür konum böle ses yok

  13. offline
    eTiKeT™ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Vbulletin 3.8.8 hide hack sorunum

    Merhaba,
    İlk olarak vbulletin 3.8.8 için çalışıyor mu hide hack bunu tam olarak bilmiyorum ve şu aralar test etme imkanımda ne yazık ki yok.
    Fakat mantık hakkında bir bilgi vereyim size.
    Mesajlarda konu sahibine rep vermek istiyorsanız bunun için teşekkür sistemi kullanmak zorundasın yani teşekkür butonuna basıldığında otomatik olarak sizin belirlediğiniz rep puanı konu sahibine yansıtılacaktır.Rep artışı ile kullanıcı grubunu nasıl değiştireceğinizi ise şu konudan yararlanarak sağlayabilirsiniz :vBulletin mesaj sayısına baglı olarak otomatik üye grubu nasıl değiştirilir ?
  14. #7
    Merhaba,
    İlk olarak vbulletin 3.8.8 için çalışıyor mu hide hack bunu tam olarak bilmiyorum ve şu aralar test etme imkanımda ne yazık ki yok.
    Fakat mantık hakkında bir bilgi vereyim size.
    Mesajlarda konu sahibine rep vermek istiyorsanız bunun için teşekkür sistemi kullanmak zorundasın yani teşekkür butonuna basıldığında otomatik olarak sizin belirlediğiniz rep puanı konu sahibine yansıtılacaktır.Rep artışı ile kullanıcı grubunu nasıl değiştireceğinizi ise şu konudan yararlanarak sağlayabilirsiniz :vBulletin mesaj sayısına baglı olarak otomatik üye grubu nasıl değiştirilir ?

  15. offline
    berheviz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Vbulletin 3.8.8 hide hack sorunum

       eTiKeT™ Nickli Üyeden Alıntı
    Merhaba,
    İlk olarak vbulletin 3.8.8 için çalışıyor mu hide hack bunu tam olarak bilmiyorum ve şu aralar test etme imkanımda ne yazık ki yok.
    Fakat mantık hakkında bir bilgi vereyim size.
    Mesajlarda konu sahibine rep vermek istiyorsanız bunun için teşekkür sistemi kullanmak zorundasın yani teşekkür butonuna basıldığında otomatik olarak sizin belirlediğiniz rep puanı konu sahibine yansıtılacaktır.Rep artışı ile kullanıcı grubunu nasıl değiştireceğinizi ise şu konudan yararlanarak sağlayabilirsiniz :vBulletin mesaj sayısına baglı olarak otomatik üye grubu nasıl değiştirilir ?
    zaten teşekkürle biz bunu yapmak için çabalıyoruz ama piyasadaki tüm pluginlerde sıkıntı var gibi olmuyor vb uzmanı bi arkadaşın dediğine göre piyasadiler olmaz diyor 5 yıl kadar önce ücretli olanları piyasada varmış ancık onu bulursan olur diyor.
  16. #8
       eTiKeT™ Nickli Üyeden Alıntı
    Merhaba,
    İlk olarak vbulletin 3.8.8 için çalışıyor mu hide hack bunu tam olarak bilmiyorum ve şu aralar test etme imkanımda ne yazık ki yok.
    Fakat mantık hakkında bir bilgi vereyim size.
    Mesajlarda konu sahibine rep vermek istiyorsanız bunun için teşekkür sistemi kullanmak zorundasın yani teşekkür butonuna basıldığında otomatik olarak sizin belirlediğiniz rep puanı konu sahibine yansıtılacaktır.Rep artışı ile kullanıcı grubunu nasıl değiştireceğinizi ise şu konudan yararlanarak sağlayabilirsiniz :vBulletin mesaj sayısına baglı olarak otomatik üye grubu nasıl değiştirilir ?
    zaten teşekkürle biz bunu yapmak için çabalıyoruz ama piyasadaki tüm pluginlerde sıkıntı var gibi olmuyor vb uzmanı bi arkadaşın dediğine göre piyasadiler olmaz diyor 5 yıl kadar önce ücretli olanları piyasada varmış ancık onu bulursan olur diyor.

Benzer Konular
  1. vB 4.X.X vBulletin MARCO1 hide hack sistemi Full Türkçe
    Konu Sahibi eTiKeT™ Forum vBulletin 4.x Ürünler & Eklentiler
    Cevap: 18
    Son Mesaj : 10.Mayıs.2017, 07:13
  2. vbulletin 5 Connect - hide Hack
    Konu Sahibi vbulletin Gezer Forum vBulletin.org Modifikasyonlar
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 28.Eylül.2014, 10:10
  3. Hide Hack
    Konu Sahibi bersan_kemal Forum vBulletin Sorunlarınız
    Cevap: 8
    Son Mesaj : 27.Temmuz.2014, 11:59
  4. vbulletin 4.2 hide hack
    Konu Sahibi bersan_kemal Forum vBulletin Sorunlarınız
    Cevap: 8
    Son Mesaj : 26.Temmuz.2013, 11:42
  5. vbulletin Sisteminde Hide Hack Ne İşe Yarar Amacı Nedir ? Sorusuna Yanıt
    Konu Sahibi eTiKeT™ Forum vBulletin Hangi Eklenti Ne işe Yarar ?
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 18.Mayıs.2012, 23:52