Çözüldü Vbulletin 4.2.3 Forum İstatistikleri Bilinmeyen Resim Hatası

Konuyu değerlendir: Geçerli Reyting :

Görüntüleme : 2356

Yorumlar : 6

Bilgilendirme : Bu konuya son mesaj 806 gün önce yazıldı . Eğer yazınız doğrudan bu konu ile ilgili değil ise yeni bir konu başlatmanızı tavsiye ederiz.
  1. offline
    By_NoFeaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Vbulletin 4.2.3 Forum İstatistikleri Bilinmeyen Resim Hatası




    Hocalarım bu hatayı nasıl gidereceğiz acaba..statusicon dosyasına yeni ikon u da attım ama olmadı neden acaba..Yardımcı olurmusunz..
  2. #1



    Hocalarım bu hatayı nasıl gidereceğiz acaba..statusicon dosyasına yeni ikon u da attım ama olmadı neden acaba..Yardımcı olurmusunz..

  3. offline
    LaDezs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Vbulletin 4.2.3 Forum İstatistikleri Bilinmeyen Resim Hatası

    @By_NoFeaR; Sanırım Grafiği yanlış yere atiyorsun Görünmeyen Grafiğin Üzerinde Sağa Tıkla ve Resim URL'sini kopyala de daha sonra ayni dizine dogru isim ve uzantıda grafik dosyasini ftp üzerinden yükle.
    Bu Şekilde Yaparsan Problemini Çözümleyeceksin.
    By_NoFeaR, eTiKeT™ Bunu beğendi.
  4. #2
    @By_NoFeaR; Sanırım Grafiği yanlış yere atiyorsun Görünmeyen Grafiğin Üzerinde Sağa Tıkla ve Resim URL'sini kopyala de daha sonra ayni dizine dogru isim ve uzantıda grafik dosyasini ftp üzerinden yükle.
    Bu Şekilde Yaparsan Problemini Çözümleyeceksin.
    By_NoFeaR, eTiKeT™ Bunu beğendi.

  5. offline
    By_NoFeaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Vbulletin 4.2.3 Forum İstatistikleri Bilinmeyen Resim Hatası

       LaDezs Nickli Üyeden Alıntı
    @By_NoFeaR; Sanırım Grafiği yanlış yere atiyorsun Görünmeyen Grafiğin Üzerinde Sağa Tıkla ve Resim URL'sini kopyala de daha sonra ayni dizine dogru isim ve uzantıda grafik dosyasini ftp üzerinden yükle.
    Bu Şekilde Yaparsan Problemini Çözümleyeceksin.
    Kardeşim senin öğretttiğin şekilde yapıyorum zaten ama resim üzerinde dosya yolu cıkmıyor yada resim urslsi falan..ama başka şekilde hallettim @LaDezs..Senin siteden
  6. #3
       LaDezs Nickli Üyeden Alıntı
    @By_NoFeaR; Sanırım Grafiği yanlış yere atiyorsun Görünmeyen Grafiğin Üzerinde Sağa Tıkla ve Resim URL'sini kopyala de daha sonra ayni dizine dogru isim ve uzantıda grafik dosyasini ftp üzerinden yükle.
    Bu Şekilde Yaparsan Problemini Çözümleyeceksin.
    Kardeşim senin öğretttiğin şekilde yapıyorum zaten ama resim üzerinde dosya yolu cıkmıyor yada resim urslsi falan..ama başka şekilde hallettim @LaDezs..Senin siteden

  7. offline
    eTiKeT™ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Vbulletin 4.2.3 Forum İstatistikleri Bilinmeyen Resim Hatası

    Forum url verin bakalım...
    By_NoFeaR Bunu beğendi.

  8. offline
    By_NoFeaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Vbulletin 4.2.3 Forum İstatistikleri Bilinmeyen Resim Hatası

       eTiKeT™ Nickli Üyeden Alıntı
    Forum url verin bakalım...
    Hocam buyrun..Forum linki

    ForumTurkuaz.Net - Turkuaz Tadında Bir Forum


    Birde size zahmet surekli yabancı üyeler geliyor rusya falan sanki mail uzantılarından öyle anladım.Bot galiba ama bir engelleme sorusu yaptım ama bir de ona bakarsanız sevinirim hocam mümkünse. @eTiKeT™
  9. #5
       eTiKeT™ Nickli Üyeden Alıntı
    Forum url verin bakalım...
    Hocam buyrun..Forum linki

    ForumTurkuaz.Net - Turkuaz Tadında Bir Forum


    Birde size zahmet surekli yabancı üyeler geliyor rusya falan sanki mail uzantılarından öyle anladım.Bot galiba ama bir engelleme sorusu yaptım ama bir de ona bakarsanız sevinirim hocam mümkünse. @eTiKeT™

  10. offline
    eTiKeT™ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Vbulletin 4.2.3 Forum İstatistikleri Bilinmeyen Resim Hatası

    By_NoFeaR Bunu beğendi.
    Konu eTiKeT™ tarafından (03.Ekim.2015 Saat 12:40 ) değiştirilmiştir.

  11. offline
    By_NoFeaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Vbulletin 4.2.3 Forum İstatistikleri Bilinmeyen Resim Hatası


    Tamam hocam eyvallah teşekkurler ilginiz ,için..

Benzer Konular
  1. vB 4.X.X VSa - Gelişmiş Forum İstatistikleri (ajax) - Advanced Forum Statistics
    Konu Sahibi Trafikci258 Forum vBulletin 4.x Ürünler & Eklentiler
    Cevap: 75
    Son Mesaj : 06.Eylül.2017, 22:10
  2. Cevap: 7
    Son Mesaj : 12.Mart.2017, 02:51
  3. Güncel Güncel Forum İstatistikleri Google'de Ara ve Renkleri
    Konu Sahibi patron38 Forum vBulletin Sorunlarınız
    Cevap: 5
    Son Mesaj : 10.Aralık.2015, 12:43
  4. Forum İstatistikleri Bazen Göstermiyor
    Konu Sahibi Tevfik Forum vBulletin Sorunlarınız
    Cevap: 3
    Son Mesaj : 22.Kasım.2014, 12:40
  5. Güncel Forum İstatistikleri
    Konu Sahibi kutayvar Forum vBulletin Sorunlarınız
    Cevap: 6
    Son Mesaj : 20.Mayıs.2013, 08:27