vB Optimise v2 Yardım

Konuyu değerlendir: Geçerli Reyting :

Görüntüleme : 4389

Yorumlar : 4

Bilgilendirme : Bu konuya son mesaj 617 gün önce yazıldı . Eğer yazınız doğrudan bu konu ile ilgili değil ise yeni bir konu başlatmanızı tavsiye ederiz.
  1. offline
    dark.lord - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    vB Optimise v2 Yardım

    Merhabalar [DBTech] vB Optimise v2 (vB4) eklentisini kurdum ama biraz karışık geldi yanlış bir şey de yapmak istemiyorum acaba ayarları anlatabilecek bir arkadaşımız varmı en iyi ayarlar nelerdir Etiket ustam bakarsan sevinirim
    Mod Linki : http://www.vbulletin.org/forum/showt...ht=vB+Optimise
  2. #1
    Merhabalar [DBTech] vB Optimise v2 (vB4) eklentisini kurdum ama biraz karışık geldi yanlış bir şey de yapmak istemiyorum acaba ayarları anlatabilecek bir arkadaşımız varmı en iyi ayarlar nelerdir Etiket ustam bakarsan sevinirim
    Mod Linki : http://www.vbulletin.org/forum/showt...ht=vB+Optimise

  3. offline
    Tunna Bulutlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: vB Optimise v2 Yardım

       dark.lord Nickli Üyeden Alıntı
    Merhabalar [DBTech] vB Optimise v2 (vB4) eklentisini kurdum ama biraz karışık geldi yanlış bir şey de yapmak istemiyorum acaba ayarları anlatabilecek bir arkadaşımız varmı en iyi ayarlar nelerdir Etiket ustam bakarsan sevinirim
    Mod Linki : http://www.vbulletin.org/forum/showt...ht=vB+Optimise
    merhaba bu eklenti sitenin kızlandırmasını sağlasada 1 yıldır kullanıyorum pek işe yaramdı belki ben ayar yapamamısta oalbilirm.

    css ler optimize ediyor , birleşttiriyor gibi ayarları mevcut.yapamassanız yardımcı olabilirim.

    bende 2.6 versiyonuna bakıcam ondanda bişe cıkmassa silicem. 2,6 haric diğerleri cok kez test ettim hiç bir katkısını görmedim.
  4. #2
       dark.lord Nickli Üyeden Alıntı
    Merhabalar [DBTech] vB Optimise v2 (vB4) eklentisini kurdum ama biraz karışık geldi yanlış bir şey de yapmak istemiyorum acaba ayarları anlatabilecek bir arkadaşımız varmı en iyi ayarlar nelerdir Etiket ustam bakarsan sevinirim
    Mod Linki : http://www.vbulletin.org/forum/showt...ht=vB+Optimise
    merhaba bu eklenti sitenin kızlandırmasını sağlasada 1 yıldır kullanıyorum pek işe yaramdı belki ben ayar yapamamısta oalbilirm.

    css ler optimize ediyor , birleşttiriyor gibi ayarları mevcut.yapamassanız yardımcı olabilirim.

    bende 2.6 versiyonuna bakıcam ondanda bişe cıkmassa silicem. 2,6 haric diğerleri cok kez test ettim hiç bir katkısını görmedim.

  5. offline
    meku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: vB Optimise v2 Yardım

    kullananlar herhangi işe yaramıyor mu ?
  6. #3
    kullananlar herhangi işe yaramıyor mu ?

  7. offline
    Tunna Bulutlu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: vB Optimise v2 Yardım

       meku Nickli Üyeden Alıntı
    kullananlar herhangi işe yaramıyor mu ?
    hiç tavsiye etmiyorum çünkü yararını görmedim.full kullandım
  8. #4
       meku Nickli Üyeden Alıntı
    kullananlar herhangi işe yaramıyor mu ?
    hiç tavsiye etmiyorum çünkü yararını görmedim.full kullandım

  9. offline
    MendereS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: vB Optimise v2 Yardım

    lite sürümü misafirleri kapsamıyor gibi durum olabilirmi benmi öyle anladım. çünkü şöyle bişey var pro sürüm misafir dahil demiş buradan ne anlaşılır ?

    birde üreticinin sitesini teste soktum 45 puan aldı nasıl iş anlamadım
    eTiKeT™ Bunu beğendi.
  10. #5
    lite sürümü misafirleri kapsamıyor gibi durum olabilirmi benmi öyle anladım. çünkü şöyle bişey var pro sürüm misafir dahil demiş buradan ne anlaşılır ?

    birde üreticinin sitesini teste soktum 45 puan aldı nasıl iş anlamadım
    eTiKeT™ Bunu beğendi.

Benzer Konular
  1. Güncel Lütfen Yardım Edin... Vbulletin Hostinger Kurmak İstiyorum Yardım.......
    Konu Sahibi umut936 Forum vBulletin Sorunlarınız
    Cevap: 5
    Son Mesaj : 24.Aralık.2015, 01:23
  2. Güncel Dbtech Vb Optimise Kullanan Varmı ?
    Konu Sahibi byfors Forum vBulletin Sorunlarınız
    Cevap: 10
    Son Mesaj : 25.Mart.2015, 07:46
  3. Güncel vB Optimise Pro.v2.5.0 nasıl kullanılır ?
    Konu Sahibi arhavili Forum vBulletin Sorunlarınız
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 21.Ocak.2015, 10:53
  4. vbulletin 4 - Optimise subforum statusicons
    Konu Sahibi vbulletin Gezer Forum vBulletin.org Modifikasyonlar
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 02.Mayıs.2014, 10:33
  5. vB Optimise v2 (vB4)
    Konu Sahibi vbulletin Gezer Forum vBulletin.org Modifikasyonlar
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 23.Haziran.2012, 08:20