Güncel Header ile navbar arasındaki boşluğu nasıl kaldırırım ? (resim ekte)

Konuyu değerlendir: Geçerli Reyting :

Görüntüleme : 2088

Yorumlar : 9

Bilgilendirme : Bu konuya son mesaj 665 gün önce yazıldı . Eğer yazınız doğrudan bu konu ile ilgili değil ise yeni bir konu başlatmanızı tavsiye ederiz.
  1. offline
    KAPTAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Header ile navbar arasındaki boşluğu nasıl kaldırırım ? (resim ekte)

    Kırmızı ile gösterdiğim yerde boşluk var arkadaşlar onu nasıl kaybederim ordan ?

    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  Adsız.png
Görüntüleme: 28
Büyüklüğü:  35.1 KB (Kilobyte)
  2. #1
    Kırmızı ile gösterdiğim yerde boşluk var arkadaşlar onu nasıl kaybederim ordan ?

    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  Adsız.png
Görüntüleme: 28
Büyüklüğü:  35.1 KB (Kilobyte)

  3. offline
    netr0n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Header ile navbar arasındaki boşluğu nasıl kaldırırım ? (resim ekte)

    Bitir artık şu temayı Kaptan.
    eTiKeT™, KAPTAN, Meftun, MySimS3k® Bunu beğendi.

  4. offline
    Meftun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Header ile navbar arasındaki boşluğu nasıl kaldırırım ? (resim ekte)

       netr0n Nickli Üyeden Alıntı
    Bitir artık şu temayı Kaptan.
    Bu yorumu aylardır bekliyordum abi allah çarpsın ki
    KAPTAN, netr0n Bunu beğendi.
  5. #3
       netr0n Nickli Üyeden Alıntı
    Bitir artık şu temayı Kaptan.
    Bu yorumu aylardır bekliyordum abi allah çarpsın ki
    KAPTAN, netr0n Bunu beğendi.

  6. offline
    KAPTAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Header ile navbar arasındaki boşluğu nasıl kaldırırım ? (resim ekte)

    yahu : )) çözüm diyorum nasıl yapacağım konu amacını aşmasa diyorum
  7. #4
    yahu : )) çözüm diyorum nasıl yapacağım konu amacını aşmasa diyorum

  8. offline
    KAPTAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Header ile navbar arasındaki boşluğu nasıl kaldırırım ? (resim ekte)

    ama sizler çözümü söylerseniz tema biter yoksa bitmez
  9. #5
    ama sizler çözümü söylerseniz tema biter yoksa bitmez

  10. offline
    netr0n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Header ile navbar arasındaki boşluğu nasıl kaldırırım ? (resim ekte)

       KAPTAN Nickli Üyeden Alıntı
    ama sizler çözümü söylerseniz tema biter yoksa bitmez
    Nedense hiç inanmıyorum.

    Neyse o boşluk dediğin alan logo alanı eğer sen logo kullanmayacaksan kaldırabilirsin..

    vbulletin-chrome.css şablonundan aşağıdaki kodları bul kaldır.

    Kod:

    Bu alandaki kodları görebilmek için üye olmanız gereklidir.Üye Olmak İçin Tiklayın...

    eTiKeT™, MySimS3k® Bunu beğendi.
  11. #6
       KAPTAN Nickli Üyeden Alıntı
    ama sizler çözümü söylerseniz tema biter yoksa bitmez
    Nedense hiç inanmıyorum.

    Neyse o boşluk dediğin alan logo alanı eğer sen logo kullanmayacaksan kaldırabilirsin..

    vbulletin-chrome.css şablonundan aşağıdaki kodları bul kaldır.

    Kod:

    Bu alandaki kodları görebilmek için üye olmanız gereklidir.Üye Olmak İçin Tiklayın...

    eTiKeT™, MySimS3k® Bunu beğendi.

  12. offline
    KAPTAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Header ile navbar arasındaki boşluğu nasıl kaldırırım ? (resim ekte)

       netr0n Nickli Üyeden Alıntı
    Nedense hiç inanmıyorum.

    Neyse o boşluk dediğin alan logo alanı eğer sen logo kullanmayacaksan kaldırabilirsin..

    vbulletin-chrome.css şablonundan aşağıdaki kodları bul kaldır.

    Kod:

    Bu alandaki kodları görebilmek için üye olmanız gereklidir.Üye Olmak İçin Tiklayın...

    Kaldırdım durum aynı adminim hiç bir değişiklik olmadı resimde kırmızı çizgi ile gösterdiğim yer adminim logonun oldugu yer değil
    Konu KAPTAN tarafından (17.Şubat.2016 Saat 01:58 ) değiştirilmiştir.
  13. #7
       netr0n Nickli Üyeden Alıntı
    Nedense hiç inanmıyorum.

    Neyse o boşluk dediğin alan logo alanı eğer sen logo kullanmayacaksan kaldırabilirsin..

    vbulletin-chrome.css şablonundan aşağıdaki kodları bul kaldır.

    Kod:

    Bu alandaki kodları görebilmek için üye olmanız gereklidir.Üye Olmak İçin Tiklayın...

    Kaldırdım durum aynı adminim hiç bir değişiklik olmadı resimde kırmızı çizgi ile gösterdiğim yer adminim logonun oldugu yer değil

  14. offline
    netr0n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Header ile navbar arasındaki boşluğu nasıl kaldırırım ? (resim ekte)

    Şimdi kaptancığım ya ben anlamıyorum ya da kırmızı çizgide bir sorun var.

    Temanla o kadar çok oynadın ki, sitenin kod yapısı değişmiş.

    1- sitefixed
    2- everything
    3- above_body

    Özellikle above_body sitenin tamamına etki etmiş.
  15. #8
    Şimdi kaptancığım ya ben anlamıyorum ya da kırmızı çizgide bir sorun var.

    Temanla o kadar çok oynadın ki, sitenin kod yapısı değişmiş.

    1- sitefixed
    2- everything
    3- above_body

    Özellikle above_body sitenin tamamına etki etmiş.

  16. offline
    KAPTAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Header ile navbar arasındaki boşluğu nasıl kaldırırım ? (resim ekte)

    yani türkçesi olmayacak mı orası öylemi kalacak adminim kendimi boşlukta hissederim valla orda boşluk varken @netr0n ?
  17. #9
    yani türkçesi olmayacak mı orası öylemi kalacak adminim kendimi boşlukta hissederim valla orda boşluk varken @netr0n ?

  18. offline
    netr0n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Header ile navbar arasındaki boşluğu nasıl kaldırırım ? (resim ekte)

       KAPTAN Nickli Üyeden Alıntı
    yani türkçesi olmayacak mı orası öylemi kalacak adminim kendimi boşlukta hissederim valla orda boşluk varken @netr0n ?

    Gönder şu şifrelerini
    eTiKeT™, KAPTAN, MySimS3k® Bunu beğendi.
  19. #10
       KAPTAN Nickli Üyeden Alıntı
    yani türkçesi olmayacak mı orası öylemi kalacak adminim kendimi boşlukta hissederim valla orda boşluk varken @netr0n ?

    Gönder şu şifrelerini
    eTiKeT™, KAPTAN, MySimS3k® Bunu beğendi.

Benzer Konular
  1. Güncel Forum Statistics_4.0.4 Önizlemeyi nasıl kaldırırım ? (resim ekte)
    Konu Sahibi KAPTAN Forum vBulletin Sorunlarınız
    Cevap: 8
    Son Mesaj : 13.Ocak.2016, 23:59
  2. Çözüldü 4.2.3 VB Konuya resim yükledim resim ufak görünüyor ? (resim ekte)
    Konu Sahibi KAPTAN Forum vBulletin Sorunlarınız
    Cevap: 8
    Son Mesaj : 13.Ocak.2016, 17:31
  3. Güncel 4.2.3 Ana sayfadaki Forumlar arasındaki boşluğu nasıl bitişik hale getiririm ?
    Konu Sahibi KAPTAN Forum vBulletin Sorunlarınız
    Cevap: 4
    Son Mesaj : 07.Ocak.2016, 02:10
  4. Çözüldü 4.2.2 Temada ki tabloyu nasıl daraltırım ? Resim ekte
    Konu Sahibi KAPTAN Forum vBulletin Sorunlarınız
    Cevap: 12
    Son Mesaj : 05.Ocak.2016, 00:27
  5. Çözüldü [yardım] ilk mesajda reklam ile metin arasındaki boşluğu nasıl kaldırırım?
    Konu Sahibi vuralemre Forum vBulletin Sorunlarınız
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 25.Ocak.2014, 00:41