Çözüldü Siteyi taşıdım Database Error Veriyor

12 Sonuncu

Konuyu değerlendir: Geçerli Reyting :

Görüntüleme : 2439

Yorumlar : 12

12 Sonuncu
Bilgilendirme : Bu konuya son mesaj 296 gün önce yazıldı . Eğer yazınız doğrudan bu konu ile ilgili değil ise yeni bir konu başlatmanızı tavsiye ederiz.
  1. offline
    Rauf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Siteyi taşıdım Database Error Veriyor

    Mrb forum ahalisi siteyi satıcaktım lisansıyla birlikte pekte üstüne düşmedim forumu arada bir güncelliyorum neyse işte şimdi farklı bir reseller aldım oraya taşıyım dedim sonuç database error verdi bunu neden yapar nasıl çözebiliriz?

    vbseo kurulu lakin bununla ilişkisi olduğunu sanmıyom dbye bağlanmıyor nedense site adresi http://www.yazsana.net hata verdiği resim

    eTiKeT™ Bunu beğendi.
  2. #1
    Mrb forum ahalisi siteyi satıcaktım lisansıyla birlikte pekte üstüne düşmedim forumu arada bir güncelliyorum neyse işte şimdi farklı bir reseller aldım oraya taşıyım dedim sonuç database error verdi bunu neden yapar nasıl çözebiliriz?

    vbseo kurulu lakin bununla ilişkisi olduğunu sanmıyom dbye bağlanmıyor nedense site adresi http://www.yazsana.net hata verdiği resim

    eTiKeT™ Bunu beğendi.

  3. offline
    netr0n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Siteyi taşıdım Database Error Veriyor

    Özelden forum giriş bilgilerini ve ftp giriş bilgilerinizi gönderin bakalım soruna.
    eTiKeT™ Bunu beğendi.
  4. #2
    Özelden forum giriş bilgilerini ve ftp giriş bilgilerinizi gönderin bakalım soruna.
    eTiKeT™ Bunu beğendi.

  5. offline
    Rauf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Siteyi taşıdım Database Error Veriyor

    Pm attım sagolun destekleriniz için vbulletin hakkında trdeki en iyi ücretsiz desteği veriyosunuz bravo valla çoğu biliyosunuzki ticarete dökmüş vaziyette sizden örnek alsınlar alkışlıyorum.
    @eTiKeT™; @netr0n;
    netr0n Bunu beğendi.
  6. #3
    Pm attım sagolun destekleriniz için vbulletin hakkında trdeki en iyi ücretsiz desteği veriyosunuz bravo valla çoğu biliyosunuzki ticarete dökmüş vaziyette sizden örnek alsınlar alkışlıyorum.
    @eTiKeT™; @netr0n;
    netr0n Bunu beğendi.

  7. offline
    netr0n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Siteyi taşıdım Database Error Veriyor

    Domaini yönlendirdiniz mi? Yoksa Yönlendirmediniz mi? Bilmiyorum ama şu anki mevcut sitenizin IP'si: 104.31.85.49 sizin işlem yapmak istediğiniz IP: 159.253.38.69 Şu an İpler'de sorun var yönlenmemiş görünüyor. Yönlendirme işlemini yaptığınızda sorunsuz açılacaktır.

    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  sd.jpg
Görüntüleme: 6
Büyüklüğü:  26.3 KB (Kilobyte)
  8. #4
    Domaini yönlendirdiniz mi? Yoksa Yönlendirmediniz mi? Bilmiyorum ama şu anki mevcut sitenizin IP'si: 104.31.85.49 sizin işlem yapmak istediğiniz IP: 159.253.38.69 Şu an İpler'de sorun var yönlenmemiş görünüyor. Yönlendirme işlemini yaptığınızda sorunsuz açılacaktır.

    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  sd.jpg
Görüntüleme: 6
Büyüklüğü:  26.3 KB (Kilobyte)

  9. offline
    Rauf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Siteyi taşıdım Database Error Veriyor

       netr0n Nickli Üyeden Alıntı
    Domaini yönlendirdiniz mi? Yoksa Yönlendirmediniz mi? Bilmiyorum ama şu anki mevcut sitenizin IP'si: 104.31.85.49 sizin işlem yapmak istediğiniz IP: 159.253.38.69 Şu an İpler'de sorun var yönlenmemiş görünüyor. Yönlendirme işlemini yaptığınızda sorunsuz açılacaktır.

    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  sd.jpg
Görüntüleme: 6
Büyüklüğü:  26.3 KB (Kilobyte)
    Site cloudflare üzerinde ve yeni sitenin ipsi aktif durumda cloud o verdiğiniz ipe yönlü hocam site adını yazarak ftpye giremezsiniz diye o ipi verdim. Onunla alakası yok yani.
  10. #5
       netr0n Nickli Üyeden Alıntı
    Domaini yönlendirdiniz mi? Yoksa Yönlendirmediniz mi? Bilmiyorum ama şu anki mevcut sitenizin IP'si: 104.31.85.49 sizin işlem yapmak istediğiniz IP: 159.253.38.69 Şu an İpler'de sorun var yönlenmemiş görünüyor. Yönlendirme işlemini yaptığınızda sorunsuz açılacaktır.

    Resmi gerçek boyutunda görmek için tıklayın.

Resmin ismi:  sd.jpg
Görüntüleme: 6
Büyüklüğü:  26.3 KB (Kilobyte)
    Site cloudflare üzerinde ve yeni sitenin ipsi aktif durumda cloud o verdiğiniz ipe yönlü hocam site adını yazarak ftpye giremezsiniz diye o ipi verdim. Onunla alakası yok yani.

  11. offline
    netr0n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Siteyi taşıdım Database Error Veriyor

    Eksik bilgi veriyorsunuz o zaman

    Ayrıca Mysql değil Mysqli kullanıyorsunuz.

    Forumunuz aktif hale getirilmiştir.
  12. #6
    Eksik bilgi veriyorsunuz o zaman

    Ayrıca Mysql değil Mysqli kullanıyorsunuz.

    Forumunuz aktif hale getirilmiştir.

  13. offline
    Rauf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Siteyi taşıdım Database Error Veriyor

       netr0n Nickli Üyeden Alıntı
    Eksik bilgi veriyorsunuz o zaman

    Ayrıca Mysql değil Mysqli kullanıyorsunuz.

    Forumunuz aktif hale getirilmiştir.
    Çok tşk sorun neymiş peki usta? ayrıca "Ayrıca Mysql değil Mysqli kullanıyorsunuz." bunu anlamadım ne demek istediğinizi.
  14. #7
       netr0n Nickli Üyeden Alıntı
    Eksik bilgi veriyorsunuz o zaman

    Ayrıca Mysql değil Mysqli kullanıyorsunuz.

    Forumunuz aktif hale getirilmiştir.
    Çok tşk sorun neymiş peki usta? ayrıca "Ayrıca Mysql değil Mysqli kullanıyorsunuz." bunu anlamadım ne demek istediğinizi.

  15. offline
    Rauf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Siteyi taşıdım Database Error Veriyor

    @netr0n; hata hangi dosyada ona göre indiricem usta bilgilendiriverirsen sevinirim.
  16. #8
    @netr0n; hata hangi dosyada ona göre indiricem usta bilgilendiriverirsen sevinirim.

  17. offline
    netr0n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Siteyi taşıdım Database Error Veriyor

       Rauf Nickli Üyeden Alıntı
    @netr0n; hata hangi dosyada ona göre indiricem usta bilgilendiriverirsen sevinirim.
    Hata falan yok mysqli olarak ayarlandı hepsi bu. İstediğiniz dosyayı indirebilirsiniz.
  18. #9
       Rauf Nickli Üyeden Alıntı
    @netr0n; hata hangi dosyada ona göre indiricem usta bilgilendiriverirsen sevinirim.
    Hata falan yok mysqli olarak ayarlandı hepsi bu. İstediğiniz dosyayı indirebilirsiniz.

  19. offline
    Rauf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Cevap: Siteyi taşıdım Database Error Veriyor

       netr0n Nickli Üyeden Alıntı
    Hata falan yok mysqli olarak ayarlandı hepsi bu. İstediğiniz dosyayı indirebilirsiniz.
    Tamamda mysqliyi nerden ayarladın yada hangi dosyayı güncelledin yoksa dbyimi onu öğrenmek istiyorum detayı minik minik veriyon netron söylede başına gelenin işine yarar hemde ben öğrenmiş olurum anladın.
    MySimS3k® Bunu beğendi.
  20. #10
       netr0n Nickli Üyeden Alıntı
    Hata falan yok mysqli olarak ayarlandı hepsi bu. İstediğiniz dosyayı indirebilirsiniz.
    Tamamda mysqliyi nerden ayarladın yada hangi dosyayı güncelledin yoksa dbyimi onu öğrenmek istiyorum detayı minik minik veriyon netron söylede başına gelenin işine yarar hemde ben öğrenmiş olurum anladın.
    MySimS3k® Bunu beğendi.

12 Sonuncu
Benzer Konular
  1. Çözüldü Database error post_thanks ?
    Konu Sahibi Ty2535 Forum vBulletin Sorunlarınız
    Cevap: 6
    Son Mesaj : 06.Şubat.2016, 23:46
  2. Vbulletin config düzenlediğim halde database error veriyor
    Konu Sahibi thesantiego Forum vBulletin Sorunlarınız
    Cevap: 2
    Son Mesaj : 03.Mart.2015, 12:28
  3. Database Error! hatası
    Konu Sahibi safakozt Forum vBulletin Sorunlarınız
    Cevap: 1
    Son Mesaj : 27.Ocak.2015, 12:04
  4. database error hatası
    Konu Sahibi orhan555 Forum vBulletin Sorunlarınız
    Cevap: 7
    Son Mesaj : 21.Temmuz.2014, 03:58
  5. Çözüldü Tapatalk Database Error
    Konu Sahibi netr0n Forum vBulletin Sorunlarınız
    Cevap: 0
    Son Mesaj : 15.Temmuz.2014, 23:33